Jump to content

Welcome to Xbox-Vibes

Sign In Register
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Krysto

Members
  • Posts

    74
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Krysto last won the day on July 9

Krysto had the most liked content!

About Krysto

  • Birthday 17/04/2005

Personal Information

  • Name:
    Kuba
  • Country
    Polska

Xbox Zone

  • Console
    xbox one x

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Krysto's Achievements

  1. Ja te偶 stawiam na Play, du偶o obiecuj膮 a na koniec to wielka lipa.
  2. @PanSieczka9 nie zagrasz bo kampanii nie ma w tej grze馃槈. Wiem jest to troch臋 mylne ale na co mo偶esz si臋 za艂apa膰 to jedynie single w "Situations", takich kr贸tkich akcjach sytuacyjnych, jak by艣 si臋 zachowa艂 itp. Og贸艂em sam nie polecam zakupu gdy偶 jestem du偶ym zwolennikiem kampanii i przechodzenia gier jako samotny wilk.
  3. Sam nie wiem, jako艣 nie m贸j typ gier ale za grafik臋 5 +.
  4. @ Szymix zerknij tam gdzie @ Patryk ci napisa艂 hard PC po 10 z艂 s膮. I tak zwyk艂a przej艣ci贸wka z dw贸ch na jeden. Podpinasz od pada i powinna by膰 ok. Mikrofon i reszt臋 musisz ustawi膰 w ustawieniach konsoli. @ Xboxziomek masz racje i nie chodzi tu o nowe konsole tylko chyba wszystkie bo to z update wesz艂o co艣.
  5. Gra nie warta grosza. 呕arty chyba sobie zrobili z posiadaczy nowych serii X i S. W og贸le si臋 nie pchaj bo nie warto nerw贸w, rozczarowania i problemem ze sprzedaniem.
  6. Ok a wi臋c jedziemy. XF MangoStuff RTX Aztec PREZES OkO Style K44 BeAsT ISic4riOl igork2 TKWM @ Grano22 @ xbox_vibes.wiki @ edjazoli25 HappyPrezes76 Hubixx14 GnatoO PL Duchonsky @ Adam kolczyk aka DIablo2711 B2oma B0brus Adi6i9 Dawajcie do艂膮czajcie si臋 do forum i klubu!!
  7. Tak to analogi. Prosty spos贸b wymiany. Napewno dasz sobie rad臋, najlepiej poszukaj na youtubie jakie clipy i wszystko wyja艣nia tam. Wydaje mi si臋 偶e tutaj fajnie to pokazuje kolega.
  8. Tylko potwierdzam, spokojnie mo偶esz gra膰 kilka gier na raz i wyci膮ga膰 dyski, wszystkie post臋py b臋d膮 zapisywane.
  9. Hej, my艣l臋 偶e zarzuc臋 tutaj list臋 wszystkich graczy co si臋 po艂膮czyli z naszym klubem na xboxie i damy info aby si臋 rejestrowali? Co wy na to?
  10. S艂ysza艂em o tym. Co co艣 w rodzaju jak dawniej si臋 ludzie od偶ywiali. Najpierw jak obej艣cie na roli, pozna 艣niadanie i obiad pod wiecz贸r. P贸藕niej ju偶 tylko p艂yny. Dla mnie to fajny pomys艂.
  11. Wydaje mi si臋 偶e Duolingo jest najlepsze i darmowe ale mo偶esz spr贸bowa膰 rownie偶 Memrise.
  12. Wiesz, wszystkie cz臋艣ci Wolfenstein s膮 naprawd臋 dobre. Gra艂em je w tamtym roku i musz臋 powiedzie膰 ze zaj臋艂y spor膮 cz臋艣膰 mojego czasu na xboxie.
  13. Happy birthday @Krysto, hope you will enjoy your day...;

    Celebrate Happy Birthday GIF by ladypat

    1. Krysto

      Krysto

      Dzi臋ki, napewno b臋dzie dobry. Dzi臋ki za pami臋膰.

  14. Cyfrowa bo nie musz臋 si臋 martwi膰 o nic. Zw艂aszcza jak co艣 si臋 stanie z czytnikiem czy zarysowan膮 p艂yt膮. Starszy rocznik pewnie ma sentyment do dysk贸w. A i dodam jeszcze 偶e na cyfrowej mo偶na spokojnie z xboxApp korzysta膰 na PC lub telefonie a z p艂ytka to raczej lipa. 馃槣.
  15. Rozumiem, dzi臋ki wam i Sorki za g艂upie pytania.
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privacy Policy