Kacyk12 Posted April 7, 2021 Share Posted April 7, 2021 Cześć, jak już wiecie mieszkam w Irlandii i mam angielski Netflix. Jest jakaś szansa abym mógł używać polskiego? Nie znam się za bardzo na kompach ale jak powiecie co i jak to napewno ogarnę. Słyszalem coś w szkole od dzieciaków o vpn czy coś takim. Translate Revert translation? Chinese (simplified) English (British) French German Polish Spanish Turkish Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator edjazoli25 Posted April 7, 2021 Administrator Share Posted April 7, 2021 Cześć i Dzięki za rejeatracje. Możesz używać VPN -Virtual Private Network (Wirtualna Prywatna Sieć) polega to na zmianie twojego adresu IP z UK powiedzmy na Polski i wtedy jak otworzysz Netflix to bedzie ci pokazywac Polska biblioteke filmów. Nie jest to drogie I wychodzi jakieś £2/mo. Ja mam dwa lata w cenie £54 i 15 krajów do wyboru. I dwie sprawy na koniec, proszę dodawaj flagi na początku tematow i Nie mow prosze”Angole” bo troche to obraźliwe a staramy sie być miedzynarodowi-poprawiłem twoj wpis trochę.😜 Translate Revert translation? Chinese (simplified) English (British) French German Polish Spanish Turkish Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kacyk12 Posted April 7, 2021 Author Share Posted April 7, 2021 Ok, sorki i bede o fladze pamietal. Zapytam sie taty co mysli bo tez o polskich serialach mowil. Jak cos to mozesz mi wyslac stronke i jak to zrobic? Translate Revert translation? Chinese (simplified) English (British) French German Polish Spanish Turkish Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xboxziomek Posted April 7, 2021 Share Posted April 7, 2021 Spoko, łatwo i szybko, jakieś 10min max bo sam tez używam na xboxie VPN. Słyszałem o Shark i wyglada spoko. Cena tez ok. Translate Revert translation? Chinese (simplified) English (British) French German Polish Spanish Turkish Link to comment Share on other sites More sharing options...