Jump to content

Welcome to Xbox-Vibes

Sign In Register

Recommended Posts

• Replies 8
  • Created
  • Last Reply
  • Administrator

Mozesz spokojnie próbować wszytskie strony takie jak 

nawet jak są zagraniczne tylko pamiętaj aby wybrać poprawny rejon. W twoim przypadku Global lub EU.

Z Polskich stron to znalazłem 

Nie znam się za bardzo na Polskim rynku ale wyglada to na stronę która porównuje kilka ofert z różnych sklepów. Wyglada ok i istnieje dość długo na rynku. 

Osobiście ja co miesiąc wykupuję na oficjalnej stronie Microsoftu GamePassa za 4 zł na miesiąc na nowe konta (po prostu je tworzę). Przed końcem okresu anuluję subskrypcję z opcją zwrotu pieniędzy na konto PayPal. Pieniądze wracają i od początku... Robię nowe konto => Wykupuję => Gram => Po 28 dniach anuluję ze zwrotem pieniędzy => Powtórz xD

W tym temacie napisałem też jak można grać na swoim głównym koncie używając nowego konta (dotyczy Windowsa i Xbox App)

Trochę takie okradanie Microsoftu, ale... kij tam 😛

Ale wtedy co? Ustawiasz konsole jako rodzinną? Musisz używać innego maila za każdym razem? Dobry sposób powiem ci.

3 minuty temu, Xboxziomek napisał:

Ale wtedy co? Ustawiasz konsole jako rodzinną? Musisz używać innego maila za każdym razem? Dobry sposób powiem ci.

Nie wiem jak to wygląda na konsolach... Co do maila, to tak, raczej trzeba nowe konta zmieniać, aby się system nie połapał czy coś. Być może da się jakoś na konsoli dodać nowe konto

• Administrator

Macie rację, nowe konto jest potrzebne i możesz je dodać do konsoli jako rodzinne. Nic ciebie nie będzie w tym blokować. Pamiętać jednak należy aby mieć jedno konto gdzie cały progres zapisany, dodatki itp, wtedy tylko korzystasz z dodatkowego konta jako game Pass 

A tak poza tym to proszę doradźcie w temacie a nie mi tutaj o”jak oszukać korporacje” wyskakujcie. 😜😜😂😂

Teraz, edjazoli25 napisał: