Jump to content

Welcome to Xbox-Vibes

Sign In Register

Recommended Posts

• xTeam

Siemka wszystkim :),聽 mi艂o mi si臋 przywita膰 na tym forum bo w sumie dawno nie u偶ywa艂em forum. W ka偶dym razie m贸j GT to @Grano22聽i jest og贸lnie fanem Xboxa od 360 ale tak偶e nadrobi艂em classic'a i dalej zostaj臋 przy x'ie. Og贸lnie jestem fanboy'em Call of Duty i kolekcjonuj臋 gry tej serii ale tak偶e gram w wiele innych gier cho膰by Farcry, Assasin, Hitman, Sea of thieves itp. Na codzie艅 jestem te啪 programist膮 (hobby), studentem a tak偶e zajmuj臋 si臋 r贸偶nymi publikacjami i badaniem rynku growego i sprz臋towego wi臋c te偶 kocham technologi臋. Przyszed艂em na to forum zobaczy膰 co tu si臋 dzieje i troch臋 opublikowa膰 swoich wpis贸w czasem. Pozdrawiam! 馃檪

Zapraszam tak偶e do zapoznania si臋 z artyku艂ami o Xbox na wiki:聽https://xboxpolska.fandom.com/pl/wiki/Xbox_Wiki

• Administrator

Hej, @Grano22聽dzi臋ki ze odwiedzi艂e艣 nas.聽
Jestem @edjazoli25聽i wi臋kszo艣膰 czasu sp臋dzam online ( ok mam tez du偶a farm臋 do zarz膮dzenia ) tak jak widzisz forum dopiero raczkuje i z g贸ry dzi臋ki bardzo za udzia艂 w projekcie.

Pozatym forum jest tez miejscem gdzie mo偶na stworzy膰 klub, u偶ywa膰 og贸lnych i prywatnych chatroomow , tworzy膰 eventy etc

Starm si臋 stworzy膰 platform臋 dla graczy gzie mog膮 si臋 spotyka膰, doradza膰 , dzieli膰 pomys艂ami/radami 聽itp.

Dzieki i pozdrawiam聽

@edjazoli25

Hejka @Grano22聽, jestem @Xboxziomek, normalnie nie gra艂em na konsolach i Xbox jest moja pierwsza.Jedtem z Polski i fajnie kogo艣 z Polski zobaczy膰, wiem ze forum jest dwu j臋zyczne ale c贸偶 , j臋zyk贸w trzeba si臋 uczy膰 . Pozdrawiam i hej fajnie ze do艂膮czy艂e艣.聽