xModerator Grano22 Posted October 15, 2020 xModerator Share Posted October 15, 2020 Siemka wszystkim :), miło mi się przywitać na tym forum bo w sumie dawno nie używałem forum. W każdym razie mój GT to @Grano22 i jest ogólnie fanem Xboxa od 360 ale także nadrobiłem classic'a i dalej zostaję przy x'ie. Ogólnie jestem fanboy'em Call of Duty i kolekcjonuję gry tej serii ale także gram w wiele innych gier choćby Farcry, Assasin, Hitman, Sea of thieves itp. Na codzień jestem tež programistą (hobby), studentem a także zajmuję się różnymi publikacjami i badaniem rynku growego i sprzętowego więc też kocham technologię. Przyszedłem na to forum zobaczyć co tu się dzieje i trochę opublikować swoich wpisów czasem. Pozdrawiam! 🙂 Zapraszam także do zapoznania się z artykułami o Xbox na wiki: https://xboxpolska.fandom.com/pl/wiki/Xbox_Wiki Translate Revert translation? Chinese (simplified) English (British) French German Polish Spanish Turkish Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator edjazoli25 Posted October 15, 2020 Administrator Share Posted October 15, 2020 Hej, @Grano22 dzięki ze odwiedziłeś nas. Jestem @edjazoli25 i większość czasu spędzam online ( ok mam tez duża farmę do zarządzenia ) tak jak widzisz forum dopiero raczkuje i z góry dzięki bardzo za udział w projekcie. Pozatym forum jest tez miejscem gdzie można stworzyć klub, używać ogólnych i prywatnych chatroomow , tworzyć eventy etc Starm się stworzyć platformę dla graczy gzie mogą się spotykać, doradzać , dzielić pomysłami/radami itp. Dzieki i pozdrawiam @edjazoli25 Translate Revert translation? Chinese (simplified) English (British) French German Polish Spanish Turkish Link to comment Share on other sites More sharing options...