Jump to content

Welcome to Xbox-Vibes

Sign In Register

Recommended Posts

  • Replies 4
  • Created
  • Last Reply
  • Administrator

Na początku sprawdź czy napewno to nie wina telefonu. Sprawdź czy jest połączony do internetu i czy ma włączony hotspot( czasami wystarczy wyłączyć/włączyć aby zadziałał.

Telefon musi być jak najbliżej konsoli i upewnij się że masz włączone wi-fi i Bluetooth. 

 

Jedyne co możesz jak to nie pomoże to "zresetować"  Ustawienia Sieci.

  • Naciśnij przycisk  na kontrolerze i przejdź do opcji System > Ustawienia > Sieć > Ustawienia sieci.
  • Wybierz Ustawienia zaawansowane.
  • Wybierz Alternatywny adres MAC.
  • Wybierz Wyczyść.
  • Wybierz Uruchom ponownie.

 

Co do internetu w ośrodku to jeżeli to nie konsola to może nie masz zasięgu, sprawdź czy możesz się połączyć z telefonu z siecią. Jak nie to nie ma zasięgu a jak tak ale nie masz połączenia z internetem to poproś właściciela o zresetowanie routera.

Link to comment
Share on other sites

Hej, sprawdziłem telefon jeszcze raz jak mówiłeś, zadziałało za trzecim razem. Co zrobiłem to wyłączyłem i włączyłem hotspot a w xboxie wyczyściłem tak jak pisałeś. Działa i trzymam telefon blisko. Co do internetu to chyba faktycznie nie działa tutaj u nich hehehe.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...