Jump to content

Welcome to Xbox-Vibes

Sign In Register

Recommended Posts

Gomen'nasai 🙏 za opisywania mojej historii życia 😆.

Jestem pomiędzy zielonym a niebieskim 🤔Otóż, jakieś pół roku temu byłem posiadaczem PS5, fajna konsola (choć Okropecznie brzydka 😅) ale Dashboard jakoś tak bardziej klimatyczny (może przez wzgląd na przeszłość zaczęta od PS3 😁)

Po zakupie i zainstalowaniu wszystkiego, chciałem oddać się w ręce Anime (mojemu drugiemu hobby), więc zacząłem szukać przeglądarki, chwilę mi to zajęło.. i lipa, bo nie ma.. po przeczytaniu wypowiedzi Sonego "Po co komu przeglądarka na konsoli".. ręce mi opadły.. więc po skończeniu najnowszego Spidermana (gdyż zakupiłem go razem z konsolą by mieć w co grać i podziwiać nową generację 😁), wymieniłem na Mocniejszy wariant jakim jest mój obecny XSX.. pierwsze co, cichutko, bez brzęczenia, mniej miejsca zajmuje, no i jest przeglądarka 😌🙏

Od jakiegoś czasu zauważam taką dziwną tendencje producentów gier (multiplatformowych) iż większą uwagę przykładają do optymalizacji pod PS5. Co mnie trochę dziwi, bo w gruncie rzeczy podzespoły są prawie takie same lecz nieco słabsze w PS5 (przynajmniej na papierze).

Cyberpunk 1.5, Valhalla, Controll, Cold War, Shadow of the Tomb Rider i przypuszczam że w przyszłości inne gry również się znajdą na tej liście lepiej działających na PS5, nie zapominając o Exluzywach. 

Posiadanie dwóch konsol nieco odpada, nie jestem bogaczem by sobie na to pozwolić 😅. Jeśli dotarłeś aż tutaj to wiedz że doceniam i będę wdzięczny za jakiekolwiek opinie/doświadczenie/konstruktywną krytykę/lub cokolwiek co przybliży mnie do podjęcia decyzji w którą stronę się udać.

Arigato

😁🙏

https://xbox-vibes.com/topic/2328-potrzebuje-doradcy-konsolowego/

• Replies 7
  • Created
  • Last Reply
  • Administrator