Jump to content

Welcome to Xbox-Vibes

Sign In Register
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Gomen'nasai 馃檹 za opisywania mojej historii 偶ycia 馃槅.

Jestem pomi臋dzy zielonym a niebieskim 馃.聽Ot贸偶, jakie艣 p贸艂 roku temu by艂em posiadaczem PS5, fajna konsola (cho膰 Okropecznie brzydka 馃槄) ale Dashboard jako艣 tak bardziej klimatyczny (mo偶e przez wzgl膮d na przesz艂o艣膰 zacz臋ta od PS3 馃榿)

Po zakupie i zainstalowaniu wszystkiego, chcia艂em odda膰 si臋 w r臋ce Anime (mojemu drugiemu hobby), wi臋c zacz膮艂em szuka膰 przegl膮darki, chwil臋 mi to zaj臋艂o.. i lipa, bo nie ma.. po przeczytaniu wypowiedzi Sonego "Po co komu przegl膮darka na konsoli".. r臋ce mi opad艂y.. wi臋c po sko艅czeniu najnowszego Spidermana (gdy偶 zakupi艂em go razem z konsol膮 by mie膰 w co gra膰 i podziwia膰 now膮 generacj臋 馃榿), wymieni艂em na Mocniejszy wariant jakim jest m贸j obecny XSX.. pierwsze co, cichutko, bez brz臋czenia, mniej miejsca zajmuje, no i jest przegl膮darka 馃槍馃檹.聽

Od jakiego艣 czasu zauwa偶am tak膮 dziwn膮 tendencje producent贸w gier (multiplatformowych) i偶 wi臋ksz膮 uwag臋 przyk艂adaj膮 do optymalizacji pod PS5. Co mnie troch臋 dziwi, bo w gruncie rzeczy podzespo艂y s膮 prawie takie same lecz nieco s艂absze w PS5 (przynajmniej na papierze).

Cyberpunk 1.5, Valhalla, Controll, Cold War, Shadow of the Tomb Rider i przypuszczam 偶e w przysz艂o艣ci inne gry r贸wnie偶 si臋 znajd膮 na tej li艣cie lepiej dzia艂aj膮cych na PS5, nie zapominaj膮c o Exluzywach.聽

Posiadanie dw贸ch konsol nieco odpada, nie jestem bogaczem by sobie na to pozwoli膰 馃槄. Je艣li dotar艂e艣 a偶 tutaj to wiedz 偶e doceniam i b臋d臋 wdzi臋czny za jakiekolwiek opinie/do艣wiadczenie/konstruktywn膮 krytyk臋/lub cokolwiek co przybli偶y mnie do podj臋cia decyzji w kt贸r膮 stron臋 si臋 uda膰.

Arigato

馃榿馃檹

Edited by InverTein

• Administrator